Ny funnen kärlek

Det har varit mycket på gång den senaste veckan och med det kom stress. Hela min kropp har varit helt stel och jag har känt smärta lite här och där. Men nu fann jag en lösning!


Låg enligt instruktionerna endast lite över 10min på mattan den första gången. Först trodde jag att jag skulle dö av smärtan men sen upptäckte jag att smärtan försvann då jag slappnade av. Sen började det knäppa i nacken, ryggen och före jag visste ordet av var jag helt totalt avslappnad. Jag förstår inte varför jag inte prövat detta tidigare!

Så ta o pröva detta om du är spänd. Det hjälper faktiskt!

Och btw, min blogg minimalstreetart.com har blivit nominerad till årets mest orginella blogg! Jippii!!

1 kommentarer:

  1. Jag brukar sova på min matta ibland. Har haft den i flera år och använder den så flitigt att spikarna redan börjat bli lite trubbigare. ;)Vår äldsta pojke gillar också att ligga på den.

    O din andra blogg är ju helt super, eller idén!

    SvaraRadera